poniedziałek, 8 grudnia 2014

НЕ БІЙТЕСЬ БУТИ ВІДКИНУТИМИ!

Свідоцтво про Євангелізацію під час Третього всеукраїнського дня спільноти руху «Світло-Життя» подружжя Пода Сергія і Тетяни з м. Харкова, Парафія Успіння Пресвятої Діви Марії



Особисто для мене, євангелізація - це лакмусовий папірець моєї віри, моєї духовності, мого християнства.

Євангелізація під час Дня Спільноти в Києві була не першою в моєму житті, проте була особливою і винятковою....

Нашій сім ї "випадково" дістався плакат зі словами "БОГ ЦЕ ЖИТТЯ". Цю правду ми досвідчуємо протягом всього подружнього життя (12років). Господ -Життєдавець подарував нам четверо прекрасних дітей!  Із найменшою в руках ми і вирушили євангелізувати, старші теж ішли поруч...Простягуюючи перехожим образок Ісуса-Божого Милосердя, ми вітали людей словами -"Бог Вас дуже любить!","Бог-це життя".Ми відчували велику радість, коли стурбовані, насуплені перехожі - усміхалися нам, приймали образок як дорогоцінний дар.Часто чули у відповідь:"Так, так, я знаю,в мене Бог у серці!". Деякі нам щиро раділи, фотографувались з нами...

Проте, кожен четвертий відскакував від нас, дехто лякався, був налаштований надзвичайно вороже, і як на мене, тільки наша 1.5 річна донька на руках стримувала іх ,щоб не накинулись на нас з кулаками! Але навіть тоді нас тримали на Дусі слова отця під час розіслання: НЕ БІЙТЕСЬ БУТИ ВІДКИНУТИМИ!

Найбільше з усіх запам яталась молода пара -  коли почули Бог ВАС ЛЮБИТЬ! - усміхнулись! Не мені, а один одному, настільки відверто щиро! Взяли образок, почали розглядати, коли я відходила,  почула: "Вот видишь, я же тебе говорила!". Маю надію, для них це були надзвичайно важливі слова.

Говорити про Бога не є легко, а жити його заповідями ще тяжче!

Дякуємо Господу за цей подарований нам час!

Ольга Галаненко

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz